دانش تورا راهنمایی می کند و عمل تورا به مقصد می رساند. مولا علی (ع)

آمار مطالب

کل مطالب : 159
کل نظرات : 16

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید سال : 109
بازدید کلی : 74595

با سلام . لطفا ما را با عنوان سعيبد بيگدلو لينك نماييد . با سپاس







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 74595
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید بیگدلو
تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393
نظرات

ه گزارش درسیاهکل وبلاگ وبلاگ طلبه جوان نوشت:

تشیعی که از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی خورد … ( امام خامنه ای )
حتما جمله بالا را به خاطر دارید که مقام معظم رهبری 20 شهریور سال 92 در دیدار با کارگزاران حج به آن اشاره کرده و نگرانی خود را از ترویج چنین نمودهایی از تشیع اعلام کردند . نمی دانم بعد از آن تاریخ به این فکر کردید که منظور رهبری از این جمله چه بود ؟ تشیع لندن و نیویورک دیگر چه صیغه ای است !!؟؟ حال این جریان سیاسی در پوست مذهب جا گرفته را با هم مرور می کنیم !!!

آیت الله سید محمد شیرازی فرزند بزرگ خاندان شیرازی ها بود که در کربلا مشغول به تحصیل و تدریس بود و اتفاقا حضور ایشان در کربلا همزمان شد با قیام حضرت امام (ره) بر علیه رژیم شاه در ایران و تبعید ایشان به نجف که در کربلا هم به مدت یک هفته توقف کردند و اتفاقا از استقبال خوبی نیز از سوی سید محمد شیرازی روبرو شد؛ ولی وقتی زمزمه هایی در مورد زعامت و رهبری شیعیان توسط امام خمینی (ره) به گوش آیت الله سید محمد شیرازی رسید ساز مخالفت با ایشان را کوک کرد و فریاد سر داد که رهبری و زعامت شیعیان حق من است و این در حالی است که استاد ایشان آیت الله یوسف حائری بارها اذعان داشت که سید محمد شیرازی [در حد مرجعیت نیست ] و حتی کار به جایی رسید که زعیم وقت شیعیان آیت الله خویی به مخالفت با ایشان بر خواست و کارهای او را شبهه ناک و دادن وجوهات به وی را غیر شرعی اعلام کرد و حتی سید محمد شیرازی بارها به طلاب ایرانی گفته بود که دست از مبارزه علیه رژیم شاه بردارید و این در حالی بود که خانه ایشان در کویت تبدیل به محل رفت و آمد نیروهای ساواک شده بود !!! آیت الله سید محمد شیرازی برادر کوچک تری داشت به نام آیت الله سید صادق شیرازی که در این عرصه از برادر بزرگ تر جلو زد و حتی بلند تر از او ساز مخالفت با نظام و انقلاب ایران را کوک کرد و علنا شروع به بدگویی در مورد نظام اسلامی در داخل و خارج کشور نمود…
سال 1380 که آیت الله سید محمد شیرازی در سن 75 سالگی درگذشت این جریان که از قبل دشمنی خود با نظام و مسئولان آن را بارها اعلام کرده بود علی رغم اینکه مقام معظم رهبری سفارش کرده بودند ایشان را در حرم حضرت معصومه (س) دفن نمایند شروع به سوء استفاده از تشییع جنازه برادر کرده و آن را به یک میتینگ سیاسی تبدیل کردند که با مداخله نیروهای امنیتی جریان به اتمام رسید و جنازه در حرم دفن شد ولی از آن تاریخ تا مدت ها سید صادق شیرازی و همراهانش این قضایا را دستاویزی برای ضربه به نظام کرده بودند !!! جریان به اینجا ختم نشد و مثل اینکه جریان شیرازی ها قصد تخریب وجهه تشیع را داشتند و لذا شروع به افتتاح 13 شبکه ماهواره ای به نام های مرجعیت، شبکه جهانی امام حسین 3،2،1 ، الانوار ، بقیع و شبکه های دیگر کردند و در این شبکه ها علنا شروع به بدگویی نسبت به رهبری و مراجع معظم تقلید کردند و حتی کار به جایی رسید که در این شبکه و شبکه های طرفدار آنها [ مانند شبکه فدک که توسط طلبه نمایی به نام یاسر الحبیب در لندن مدیریت می شود که اتفاقا داماد برادر سید صادق شیرازی یعنی سید مجتبی شیرازی که متاسفانه ایشان هم در لباس روحانیت هستند، بود و این طلبه نمای جوان که داماد خانواده شیرازی ها بود به صورت علنی شروع به وهن مقدسات اسلامی نمود و به عایشه که نزد اهل سنت احترام خاصی دارد و وهن ایشان موجب تفرقه بین مسلمین خواهد شد کتابی را تحت عنوان « عایشه ، فاحشه » به چاپ رساند که موجب تهییج احساسات اهل سنت شد و کار تا جایی پیش رفت که یکی از علمای وهابی شیخ عبد العزیز آل الشیخ گفت: شکر خدا بعد از حرفهایی که یاسر الحبیب زد بسیاری از جوانان اهل سنت که تازه شیعه شده یا تمایل به شیعه شدن داشتند دوباره به مذهب حقه اهل سنت باز گشتند!!! و حتی این طلبه نمای جوان و داماد خانواده شیرازی ها کهسرویس های جاسوسی انگلیس او را از زندان های کشور کویت آزاد کرده بودند به مقام معظم رهبری و دیگر مراجع بارها فحش های رکیک و ناسزا گفت که البته پدر خانم ایشان یعنی آیت الله سید مجتبی شیرازی که برادر سید صادق شیرازی است نیز بارها این فحش ها را تکرار کرده است و در چند سال اخیر نیز شروع به پخش رساله عملیه خود !!!!!!! در میان مردم ایران کرده است ] برخی از کارهایی که موجب وهن تشیع می شد به عنوان شعائر حسینی مطرح شد.

20080714202813_7_435-22

سید صادق شیرازی [ نفر سمت راست ] به همراه آیت الله منتظری

از دیگر کارهای آیت الله سید صادق شیرازی ترویج قمه زنی و کارهای خلاف شعائر حسینی در شبکه های ماهواره ای تحت مدیرتش می باشد که حتی در ایام محرم کلیپ های بسیاری از قمه زنی که موجب وحشت مردم جهان از آئین مهربان شیعه می شود را ساخته و در این شبکه ها بارها و بارها پخش می کند و اتفاقا جایی را نیز خودش مخصوص قمه زنی ساخته است که امکانات فیلم برداری از این صحنه ها را دارد و البته یکی از کارهای بسیار بد و تفرقه انگیز ایشان نام گزاری هفته وحدت به نام « هفته برائت » در سایت خودش بود که با عکس العمل تند اهل تسنن روبرو شد و نزدیک بود که فتنه ای دوباره به پا شود که با هوشیاری مقام معظم رهبری و فتوای ایشان مبنی بر تحریم اهانت به مقدسات اهل سنت این غائله خاتمه یافت … اما سوال اینجاست !؟ هزینه ساخت برنامه برای هر یک از این شبکه های سیزده گانه بنابر گفته یکی از مسئولین این شبکه ها به نام آقای هدایتی، 95 هزار دلار در ماه است که با یک حساب سر انگشتی برای 13 شبکه چیزی بالغ بر 1 میلیون و 235 هزار دلار در ماه و بلکه بالاتر هزینه می شود و این در حالی است که حتی یک برنامه تبلیغاتی هم از این شبکه ها پخش نمی شود که بگوئیم از محل این تبلیغات کسب در آمد می کنند!! حال سوال اساسی اینجاست که این همه هزینه و پول از کجا و چه طریقی تأمین می شود ؟؟؟ که نتیجه گیری در مورد آن با توضیحات بالا کار چندان سختی نیست که آن را به عهده خود شما واگذار می کنم !!!! البته فعالیت های ایشان در جریان فتنه اسرائیلی – آمریکائی 88 برای براندازی نظام به علت کمبود وقت ناگفته ماند …

 

سید-صادق-شیرازی

محل آماده شده برای قمه زنی

si70bgr_535

در پایان یاد آور می شوم که آیت الله سید صادق شیرازی قائل به مستحب بودن قمه زنی هستند بر خلاف بسیاری از علما که آن را جایز نمی دانند و اینکه ایشان در حال حاضر در یک جریان نرم و بسیار برنامه ریزی شده شروع به نفوذ در هیئات حسینی کرده و با بذل و بخشش پول های آنچنانی که معلوم است از چه منبعی است، بسیاری از هیئات را مورد غفلت قرار داده اند و شعار ایشان هم این است که هیئات نباید سیاسی شود چون در این صورت مردم از هیئات فرار می کنند در حالی که مطمئنا هر انسان عاقلی می داند که هر فردی که رو به سیاست آورده و از چند و چون کار سوال کند ماهیت این اشخاص را خواهد فهمید !!! و این هشداری است برای بچه هیئتی ها و همه مردم تا جلوی نفوذ این جریان را بگیرند که در حقیقت تخریب چهره اسلام و تشیع را نشانه رفته اند ….!!!

2357_picture141

یاسر الحبیب [ طلبه فحاش و لندن نشین ] داماد خاندان شیرازی ها

تعداد بازدید از این مطلب: 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید بیگدلو
تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393
نظرات

امام احمد الحسن ( يمانى ) كيست ؟
نام : احمد ابن اسماعيل ابن صالح ابن حسين ابن سلمان ابن محمد ابن الحسن ابن علي ابن محمد ابن علي ابن موسى ابن جعفر ابن محمد ابن علي ابن الحسين ابن علي ابن ابي طالب عليهم الصلاة والسلام .. شجره نسبشان هست
در شهر بصره در جنوب عراق زندگى ميكردند و تحصيلشان را تا مرحله بكالوريوس ادامه دادند و مدرك مهندس معمارى را حاصل كردند . وسپس به نجف اشرف رفتند ودر آنجا زندگى كردند وهدفشان ياد گرفتن علوم دينى بود وبعد از اينكه تعدادى از درسها را اموختند ومنهاج تحصيل را در حوزه نجف فهميدند كه درس در حوزه علميه داراى خلل بزرگى هست چونكه آنها در حوزه علميه منطق وفلسفه واصول فقه وعلم كلام(عقائد) وفقه (احكام شرعى ) ولغه عربى را ياد ميدادند ولى آنها ابدا قران كريم و سنتهاى رسول الله ص( احاديث اهل بيت ع) را اصلا بلد نبودند چه بسا كه اصلا داراى اخلاق الهى كه بايد يك مؤمن داشته باشه نبودند .
لذا تصميم گرفتند كه در خانه خود بمانند وعلوم آنها را خودشان ياد بگيرند .
بدونه اينكه از كسى كمك بخواهد . ولى اصلا در حوزه علميه درس نخواندند ولى با آنها در اتصال بودند وآنها با ايشان در اتصال بودند مانند مريم مقدس ع كه در بينه يهوديها زندگى ميكردند .
اما علت التحاق ايشان به خوزه علميه در نجف چونكه ايشان خواب ديدند كه امام مهدى ع به ايشان دستور دادند كه به حوزه علميه بروند وامورى كه امام ع در خواب به ايشان گفتند تمامى آنها در حقيقت اتفاق افتاد .
آغاز شروع دعوت وكجا :
سالها قبل از ساله 1999 سيد احمد الحسن با پدرشان امام مهدى ع در ارتباط بودند وايشان ع از پدره خويش علوم الهى را دريافت ميكردند و با راه وروش پدرشان راه ميرفتند ودر اواخر ساله 1999 وبا دستور حضرت مهدى ع شروع كردند نه نقض هيكل باطل در حوزه علميه واز انها خواست كه خود را اصلاح كنند ونيز اصلاح علمى ومالى واين امر تا ساله 2002 ادامه داشت وامام مهدى ع دستور دادند كه سيد احمد الحسن ع به مردم ابلاغ كند كه او فرستاده حضرت مهدى ع است ومسيره ايشان براى دعوت مردم در ماه هفتم ساله 2002 موافق با ماه جمادى اول ساله 1423 هجرى در نجف اشرف آغاز شد .
در حالى كه امام مهدى ع به ايشان دستور داد كه به تمامى مردم ابلاغ كند كه ايشان وصى ورسول حضرت مهدى‌ع هستند ونيز اسمه ايشان در وصيت رسول ص در شبه وفاتش نيز ذكر شده است .
راههاى كه در اصلاح حوزه علميه در پيش گرفتند :
تلاش براى اصلاح حوزه علميه در آغاز دعوت بود قبل از اينكه علنى اعلان بشود وبر سه نقطه مركز بود :
1: اصلاح علمى
ودر آن دو راه استفاده كردند .
اول : كتابى به عنوان( راه به سوى خدا ) را نوشت كه خيليها به اين كتاب متاثر شدند ويكى از آنها شيخ محمد يعقوبى بود واين كتاب را چاب كرد و بينه اتباعش پخش كرد .
والثانية هي الكلام ومناقشة الطلبة والعلماء حول الخلل العلمي الموجود وكان يعينه بذلك من كانوا يؤمنون به وبعض من كانوا متأثرين بكلامه والحق الذي كان يقوله .
دوم اينكه با طلبه حوزه وعلماى آنها بحث وگفتگو كردند در مورد خللى كه در حوزه وجود داره وخيلى ها با كلام ايشان موافقت ميكردند و ميدانستند كه اين شخص صادق است وله او كمك ميكردند .
اصلاح عملى :
به مربوط به امر به معروف ونهى از منكر است مثلا وقتى كه صدام ملعون قران را با خونه نجسه خودش نوشت وتمامه مسليمن موافقت كردند كه خونه نوشته شده با قرآن نجس است وامام احمد الحسن ع از حوزه خواست كه حداقل از خود حركتى نشان بدهند و امرى را صادر كنند كه اين عمل اشتباه است وليكن انها تقيه به خرج دادند كه مبادا كشته بشن واز اين امر صرفه نظر كردند .
و ميگفتند كه اين امر دسته خداست و خدا با ماهست واو از ما دفاع ميكند .... وامام احمد الحسن ع خودشان شخصا بر عليه اين امر با شدت دفاع كرد و در خطبه هاى كه ميدادند هميشه نام از صدام را مياوردند وميكفتند كه صدام مرگ خود را با دستش نوشته وقتى كه كتاب مقدس قران را با خونه نجسس كثيف كرد وبه جاى اينكه ايشان را در اين راه كمك كنند اورا از حوزه با خوش اخلاقى خارج كردند .
چونكه از صدام ميترسيدند و ميترسيدند كه اعدام بشن ولى در اين اصلاح اصلا به ايشان كمك نشد .
اصلاح مالى
و مربوط به انفاق اموال صدقات بر فقهراء است ... واين مرحله آخر بود قبل از اينكه دعوت علنى بشود و خيلى از طلبه هاى حوزه علميه با ايشان همقدم شدند . خيلى كم از آنها از فقراء بودند وبيشتر از خوده طلبه بودند كه نميدونستند بينه ممارسه مادى كه در حوزه علميه اتفاق ميافتاد را تشخيص بدند . ودر اين مجال نتائج بسيار عالى بدست امد بعد از اينكه امام احمد الحسن ع خودش وانصارش از طلبه حوزه علميه بينه انها و مرجعيات دينى ديگر مثله سيستانى و محمد سعيد حكيم محمد اسحاق فياض مفاوضات زيادى اتفاق افتاد .
وبيشتر كسانى كه با قول وزبان تآييد ميكرد شيخ يعقوبى بود و مجادله نكرد بلكى اعتراف كرد كه ما نياز به اصلاح مالى داريم بعد از اينكه يكى از مؤمنان بامام احمد الحسن ع او را به ياد سياست حضرت على ع در مادى انداخت .
در هر صورت اين بود جزئى از سيره وسلوك امام تا حقيقت براى همه مشخص
بشود

تعداد بازدید از این مطلب: 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ ما خوش آمدید. با شروع سال جدید این وبلاگ جهت اطلاع رسانی و تبادل تجربه با همکاران و دانش آموزان دوره راهنمایی تاسیس گردیده است لطفا ما را از ارائه نظرات خود بی بهره نگذارید .با درود و سپاس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود